Anasayfa/Home Page

Proje Hakkında

            21. yüzyıl dijital yetkinliklerin üzerine çıkabilmek ve yeni teknolojilerle tümleşik, öğrenci merkezli etkinliklerle matematik becerilerini geliştiren, matematiği bir problem olarak görmekten çıkarıp, eğlenceli ve aktif bir süreç içerisinde akran öğrenmesini destekleyen proje tabanlı bir çalışma olacaktır. Matematik öğretim programlarının farklılaştırılmış eğitim metodlarıyla hem sınıfta hem de dışarda işlendiği etkinliklerin yer aldığı kaynak bir proje olmasını hedeflemekteyiz. 

Süreç

Matematik dersinin öğrencinin hayat basamaklarında ilerlerken rehber olması amacıyla,  müfredat doğrultusunda matematik derslerini  İlgi çekici ve eğlenceli bir şekilde işleyerek, matematik dersine olan İlgi, motivasyon ve başarının artması  hedefleniyor.

Aynı zamanda farklı zekâ alanları dikkate alınarak derslerin farklı etkinliklerle işlenerek konuları anlamaları ve kalıcı öğrenmeleri ve başarı duygusunu tatmalarını sağlamaktır.

 Matematik dersini etkinlikler, oyunlar, değişik aktivitelerle ve Web2.0 araçlarıyla neşeli hale getirilmesi.

 Öğrencilere toplumsal bir mesaj olan “Problem çıkaran değil, problem çözen bireyler olmak” felsefesinin benimsetilmesi.

Projemiz matematik derslerinde öğrencilerin eleştirel düşüncesini artırmak, problemlere yeni çözümler üretmesini sağlamak, öğrencilerin matematik derslerini anlatırken kullanabilecek materyaller üretmesini sağlamayı hedeflemektedir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Eda EROL/ Pozantı Bilim ve Sanat Merkezi

SU DOKU / OUR WATER TEXTURE ACTIVITY/ SU DOKU ETKİNLİĞİMİZ   GEOMETRİK ŞEKİLLER/ OUR GEOMETRIC ACTIVITY